• Travel Solutions

• Vacanta in Mexic- Caraibe , 2013

Am fost in vacanta in Mexic in ianuarie 2013.Am stat doar 7 zile – extrem de putin pentru cat de mult ofera aceasta tara: cultura , arhitectura, istorie , peisaje incredibile, muzica si dansuri traditionale. Mexic este tara cu cea mai mare biodiversitate. Are munti, are deschidere la ocean si la aripeleagul Caraibe iar in apele sale teritoriale este a doua bariera de corali din lume! In aceasi zi poti face baie in mare dar poti si sa schiezi.

descriere oferte mexic

Plaja Mahekal, Plaja del Carmen, Mexic

Zborul catre vacanta in Mexic

Am vizitat zona coastei de est  din Mexic -numita Riviera Maya, care se invecineaza cu arhipeleagul Caraibe, ceea ce influenteaza felul de a fi al localnicilor- mult mai veseli si prietenosi decat in alte zone din Mexic.

Am zburat 9 ore si jumatate de la Madrid pana in Mexic (la Cancun). Zborul a fost  mai usor decat m-am asteptat – am citit , am vazut un film, am ras, am dormit…timpul a trecut.  Am ajuns in Cancun la orele 16. A durat destul de mult asteptarea bagajelor ( au fost 300 de oameni in avion!). Chiar in fata aeroportului este un bar care are un banner cu text elocvent :  ”Welcome to Paradise” !  Pana la hotel au fost 160 km, pe care i-am strabatut in aprox 2 ore.  Autostrada care  se intinde pe toata coasta Rivierei Maya este impecabila. Pe drum, am intalnit 4 posturi de politie care asigura securitatea, ceea ce la inceput m-a speriat dar mi-am dat seama ca prezenta lor te face sa te simti in siguranta.

oferte mexic

Cenota Ik Kil

Atmosfera de Caraibe la Plaja del Carmen

Pe Riviera Maya, statiunea cea mai luxoasa este  Cancun, aici vin foarte multe vedete  americane. Cea mai atragatoare statiune este Plaja del Carmen unde sunt  cele mai apreciate cluburi de noapte dar si plaje cu programe de divertisment pe timpul zilei. Aici distractia este la ea acasa !Ziua, pe plaja se danseaza , se canta si se bea….iar seara ca sa poti intra la Coco Bongo -astepti la o coada  de 100 m!  Sunt multe cluburi pe plaja, dar si  multe terase unde turistii sunt atrasi de muzica formatiilor de Mariachi. Cei care prefera o vacanta in Mexic romantica, aleg unul dintre resorturile de pe Riviera Maya, cu servicii all inclusive care ofera confort de lux si mai ales servicii de top.

Oferte in Mexic gasesti la adresa : “Oferte Mexic”

oferte mexic, info divertisment

Cel mai faimos club de noapte: COCO BONGO- Plaja del Carmen

Ce poti sa vizitezi pe Riviera Maya?

Sunt atat de multe de vizitat in aceasta zona, incat este bine sa te documentezi foarte bine, pentru a fi sigur ca ai ales exact ce ti-ar fi placut mai mult.

Eu am vizitat: Insula Mujeres , Piramida de la Chichen Itza, Piramida de la Tulum, orasul Valadolid, Cenota Dzitnup, Parcul Xcaret, orasul Tulum.

Am ratat :  insula Cozumel, orasul Merida, Muzeul Subacvatic, alte Cenote.

Sunt foarte multe de spus despre fiecare : intr-un articol viitor!

Iti multumesc ca ai citi acest articol!

.Ai mai jos cateva imagini elocvente despre zona din Mexic- aproape de Caraibe!

This entry was posted in DESTINATII EXOTICE SI DE LUX and tagged , , . Bookmark the permalink.